Zingen met Polderwiel koor

Woensdagavond 13 januari was ik voor het maken van het filmpje voor mijn campagnethema 'Vrijwilligerswerk" bij het zangkoor Polderwiel in het woon-zorg centrum Polderwiel in Stadspolders. Joris Bosdriesz – student MultiMedia – maakt de films voor alle kandidaten. Polderwiel is een seniorenkoor, dat vooral zeemansliederen zingt. Het koor is voor de bewoners van het Polderwiel, maar ook voor bewoners in de wijk en in de stad. De enige voorwaarde is je niet jonger dan 55 jaar bent. Alleen de dirigent is jong, een student aan het Conservatorium in Rotterdam. Hij is heel enthousiast en de koorleden lopen met hem weg. Mijn campagne gaat vooral over vrijwilligerswerk. Dat is er in Dordrecht in vele vormen. Dit koor wordt georganiseerd door vrijwilligers. Ik heb heerlijk meegezonden. Vrijdag gaan we verder met filmen, o.a. de Vrijwilligersraad. Ook ik Wielwijk gaan we filmen, o.a. de Vrouwen Ontmoetings Groep.

Reacties

Populaire posts van deze blog

"Wat we nodig hebben is een wenkend perspectief"

Supertrotse achterachternicht bij onthulling Lenie Dickepad op Internationale Vrouwendag

Chemours: Er komt een Hoorzitting in Dordrecht en een Bustrip naar het Europees Parlement in het najaar