Gezellige drukte op PvdA Nieuwjaarsreceptie

Niet alleen ik, maar velen met mij, waren zaterdagmiddag 16 januari 2010 naar de Nieuwjaarsreceptie gekomen in galerie De Compagnie. Ook belangstellenden, niet PvdA leden, waren in de Compagnie te vinden. Het was gezellig en heel druk. Vooraf had ik nog een kort overleg met de PvdA regiogroep. PvdA lijsttrekker Jan Lagendijk startte de Pvda-verkiezingscampagne in Dordrecht. Het wordt een heel drukke tijd (is het nu al), met veel bijeenkomsten, we zijn veel op straat. De PvdA-posters zullen binnenkort te zien zijn in de stad, het verkiezingsprogramma is deze week klaar en is digtiaal en in print beschikbaar, de kandidaten filpjes komen eraan. Mijn onderwerp is 'Vrijwilligers'. Ik ben zo benieuwd hoe het eruit komt te zien. Via mijn weblog, PvdA-website en PvdA- nieuwsbrieven kunt u lezen over onze activiteiten en standpunten. En uiteraard wil ik graag met u in gesprek en hoor ik graag uw reacties. De prijswinnaars - Piet van Duijnen en Annette De Vlieger – van de fotowedstrijd "Mensen aan het Werk" kregen uit handen van tweede kamerlid Roos Vermeij een aandenken. Wethouder Hans Spigt haalde herinneringen op over het burgemeesterschap van Ronald Bandell. Vele mensen wilden op informele wijze alvast afscheid nemen van "hun" burgemeester. De burgemeester vertelde zelf ook e.e.a. over zijn ervaringen in Dordrecht. Hij zal ons missen en wij hem...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Supertrotse achterachternicht bij onthulling Lenie Dickepad op Internationale Vrouwendag

"Wat we nodig hebben is een wenkend perspectief"

Chemours: Er komt een Hoorzitting in Dordrecht en een Bustrip naar het Europees Parlement in het najaar