PvdA-bezoek aan speeltuin Oosterkwartier en ben ik vrijwilliger

Zaterdag 9 januari was ik om 12 uur bij de speeltuin Oosterkwartier. Daar waren we met een aantal PvdA'ers om te praten met Paula Bezemer van de speeltuin over de situatie van de speeltuin. Door een tekort aan vrijwilligers dreigt de speeltuin niet meer te kunnen functioneren. En dat zou jammer zijn. Voor de PvdA een reden om te kijken wat we kunnen doen om vrijwilligers te werven en wat er nodig is om de speeltuin te kunnen laten draaien. Hoe zit het ook met andere speeltuinen? Ik heb me aangemeld als vrijwilliger - evenals Viona Versluis. Ik wil de handen uit de mouwen steken... Doet u ook mee? Kinderen moeten kunnen spelen in de buurt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Supertrotse achterachternicht bij onthulling Lenie Dickepad op Internationale Vrouwendag

"Wat we nodig hebben is een wenkend perspectief"

Chemours: Er komt een Hoorzitting in Dordrecht en een Bustrip naar het Europees Parlement in het najaar