Warm Aanbevolen: Eten in Krispijn

Donderdagmiddag 14 januari bezocht ik de Nieuwjaarsreceptie in Nieuw-Krispijn, in De DucDalf. De zaal was prachtig versierd door en er waren lekkere hapjes van leerlingen van de Hans Petrischool. Je kreeg champagne bij binnenkomst. Nieuw-Krispijn heeft een nieuw sociaal plan en een nieuwe wijkmanager, die er erg veel zin in heeft om met de bewoners er een mooie wijk van te maken. Ik heb met een aantal bewoners staan praten, ook van de Nieuweweg. Over het algemeen woont men naar tevredenheid. Het nieuwe initiatief 'Warm Aanbevolen' werd onder de aandacht gebracht. Voor 5,50 euro kun je een 3-gangen menu komen eten, op dinsdag, donderdag en vrijdag in De Ducdalf, of in de Buitenwacht of in de Hans Petrischool. Je moet je wel van te voren opgeven. Men heeft een ervaren koks weten te strikken, die zelf meeƫten. Ik ben zeker van plan een keer hier te gaan eten. Ook werd ik gevraagd om mee te verven aan een gemeenschappelijk schilderij. Uiteraard deed ik dat.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Supertrotse achterachternicht bij onthulling Lenie Dickepad op Internationale Vrouwendag

"Wat we nodig hebben is een wenkend perspectief"

Chemours: Er komt een Hoorzitting in Dordrecht en een Bustrip naar het Europees Parlement in het najaar