Weer aan de slag...

Na even ertussen uit te zijn geweest is het nu weer tijd om volop aan de slag te gaan. Op Nieuwjaarsdag heb ik de brand gezien aan het Van Neurenburgpad. Zie ook het filmpje. Toch angstaanjagend om zoiets van dichtbij te zien en om mee te maken voor de bewoners en medewerkers bedrijf. Het is gelukkig goed gegaan. Namens PvdA-fractie heb ik een 6-tal vragen opgesteld die we aan burgemeester Bandell stellen over de veiligheid voor de bewoners en het bedrijf. In de gemeenteraad van 5 januari zal hij het daar ongetwijfeld over hebben.
Maandagavond 4 januari was er de eerste fractievergadering, waar we het vooral hebben gehad over de campagne. Ik vind belangrijk dat er werk, kansen en zorg is voor iedereen. Niet je afkomst maar je toekomst telt... Het gaat om wat je kunt, wilt en doet. Dat is lang niet altijd en overal vanzelfsprekend. Daar moet je voortdurend mee bezig zijn. Dat weet ik uit mijn ruime ervaring als PvdA-raadslid.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Supertrotse achterachternicht bij onthulling Lenie Dickepad op Internationale Vrouwendag

"Wat we nodig hebben is een wenkend perspectief"

Chemours: Er komt een Hoorzitting in Dordrecht en een Bustrip naar het Europees Parlement in het najaar