Intermezzo en lopen op de Graafstroom

Zondagmiddag 10 januari ben ik naar de Nieuwjaarsreceptie geweest van Intermezzo aan de Voorstraat. Kunstenaars verkopen hier hun – speciale – producten (kleding, sieraden, tassen, enz.). Het is een groot pand, met hoge ruimten en een grote tuin. Het was heel druk.
Laat in de middag ben ik nog naar de Graafstroom geweest om de toestand van het ijs te bekijken. Er werd al geschaatst, maar het was niet echt druk. Je kon inderdaad schaatsen, maar het ijs is nog ruw en met veel scheuren. Er werd druk aan gewerkt om het ijs zoveel mogelijk sneeuwvrij te maken. Ik had mijn schaatsen (helaas) niet bij me, maar ik heb alvast op het ijs gelopen. Toch altijd weer bijzonder die ijssferen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Supertrotse achterachternicht bij onthulling Lenie Dickepad op Internationale Vrouwendag

"Wat we nodig hebben is een wenkend perspectief"

Chemours: Er komt een Hoorzitting in Dordrecht en een Bustrip naar het Europees Parlement in het najaar