Vrolijke Drechtraadboot in de Grande Parade op Koningsdag

Ook Drechtraadleden en plv. Drechtraadleden konden meevaren op de met veel bloemen mooi opgemaakte waterbus, waarmee de Koninklijke familie was afgezet op het Groothoofd. Als plv. Drechtraadlid kon ik ook meevaren. Het was heerlijk weer en de stemming zat er goed in op de boot, maar ook op alle boten om ons heen. Vooral de boot van H.I.-Ambacht was prachtig, met al die vrolijk zingende Ambachtenaren.

Ook bijzonder vond ik de boten van onze maritieme bedrijven. Een groot plezierjacht, dat Oceanco regelmatig maakt, miste ik in de Grande Parade.

Ik vond het geweldig om mee te varen in de parade. Van Willem, Maxima en kinderen heb ik nauwelijks iets kunnen zien. Op de boot moesten we een paraplu act uitvoeren, maar het zicht op de tribune op het Groothoofd werd hierdoor ernstig belemmerd. Maar dat mocht de pret niet drukken. Onze boot trok op een hele andere manier de aandacht, door de enorme hoeveelheid oranje confetti die er werd gespoten.

Op de foto de PvdA Drechtraadleden: Anton van Rees, Jan Lok, Jacqueline van den Bergh, Bert vd Wulp en Derya Karso.

Het was een mooi en gezellig feest ...
Complimenten voor al diegenen die dit prachtige feest hebben georganiseerd ...





Reacties

Populaire posts van deze blog

Levendige discussies op de KlimaatBorrel: "We moeten voorkomen dat alleen rijke buurten veel meer groen hebben"

Supertrotse achterachternicht bij onthulling Lenie Dickepad op Internationale Vrouwendag

"Wat we nodig hebben is een wenkend perspectief"