Mijn excuses: Oud-wethouder Sleeking meldde weldegelijk een voor een deel brandonveilige gevel van De Zilvervloot in Wielwijk n.a.v. mijn vragen over brandonveilige gevels


Mijn excuses. Ik berichtte eerder dat op mijn PvdA vragen over Brandonveilig gevels het antwoord was dat die er niet waren. Maar dat blijkt niet waar te zijn. 

Uit het antwoord van de toenmalige wethouder Sleeking blijkt klip en klaar o.a. dat:
"Bij een nadere inspectie van De Zilvervloot bleek dat een deel van de gevel niet over de minimaal vereiste brandwerendheid beschikt. Voor dit deel van het gebouw is een handhavingsprocedure gestart tegen de VvE gericht op het gaan voldoen aan de minimale eisen en is parallel overleg gestart met de VvE om de noodzaak van de te treffen maatregelen te benadrukken en uit te leggen. Dit traject loopt nog."

Andere zaak is en blijft of de VvE hiervoor verantwoordelijk gesteld kan worden en dit zelf moet aanpassen en betalen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

"Wat we nodig hebben is een wenkend perspectief"

Supertrotse achterachternicht bij onthulling Lenie Dickepad op Internationale Vrouwendag

Chemours: Er komt een Hoorzitting in Dordrecht en een Bustrip naar het Europees Parlement in het najaar