Opgeschoven naar plaats 6

Maandagavond 7 december 2009 was ik op de Algemene Ledenvergadering. De Kandidatenlijst werd deze avond vastgesteld. Ik had al eerder gemeld dat ik nogal teleurgesteld was in mijn plaats op de concept-lijst, nl. nummer 9. Om een lang verhaal kort te maken, ik ben voorgedragen voor plaats nummer 6, en met grote meerderheid van stemmen is deze voordracht overgenomen. Ik ben nu de nummer 6 op de definitieve Kandidatenlijst. Dit is de enige wijziging die zich heeft voorgedaan. Ik dank iedereen die mij hierin gesteund heeft. Het doet me echt goed dat men vindt dat ik het verdien en dat het gewaardeerd wordt wat ik doe. Het was een goede sfeer en in redelijk korte tijd werd de kandidatenlijst vastgesteld. Onze lijsttrekker Jan Lagendijk hield nog een inspirerend verhaal over onze slogan: "Iedereen telt mee". We hebben een goede lijst met veel kwaliteit en diversiteit.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Supertrotse achterachternicht bij onthulling Lenie Dickepad op Internationale Vrouwendag

"Wat we nodig hebben is een wenkend perspectief"

Chemours: Er komt een Hoorzitting in Dordrecht en een Bustrip naar het Europees Parlement in het najaar