Met de regio op toernee in Dordrecht


Zaterdag 26 september 2009 was de regio uitgenodigd om Dordrecht te bezoeken. Er waren een aantal routes uitgezet, en op verschillende locaties gingen groepen bezoekers uit de regio en Dordrecht op bezoek. Ik zat in de groep Cultuur & Historie. Ik hou erg van historie. Met deze groep bezocht ik o.a. het Museum aan de Haven en de Grote Kerk. Over het nieuwe museum werd uitgebreid verteld over de verbouwing en wat er gaat veranderen. In de Grote Kerk ging het over het Bach-orgel (in september 2010 komt er het Bach-festival) en de Calvijn-tentoonstelling. Ik vond het een heel plezierige dag. Het weer was heerlijk, de bezoekers waren zeer belangstellend, en de presentaties werden enthousiast gebracht. Uit de regio kreeg ik zeer goede reacties. Het was een bijzondere dag.

Jacqueline vd Bergh

Reacties

Populaire posts van deze blog

Levendige discussies op de KlimaatBorrel: "We moeten voorkomen dat alleen rijke buurten veel meer groen hebben"

Supertrotse achterachternicht bij onthulling Lenie Dickepad op Internationale Vrouwendag

"Wat we nodig hebben is een wenkend perspectief"