Meer Leasen, Minder Eigendom - de Toekomst?

In het Werklab Duurzaamheid van het Platform Duurzaamheid in de Duurzaamheidsfabriek ging het woensdagavond 17 april 2013 over hoe we het beste kunnen verduurzamen op allerlei terreinen in Dordrecht. Ik zat bij de werkgroep Infrastructuur en Verkeer. Als prioriteit kwam naar voren het soepel op elkaar aan laten sluiten van allerlei vervoer: fiets, bus, trein, waterbus en auto. Ik persoonlijk zou graag zien dat je met je fiets overal makkelijk in en bij kan.
Ook het onderwerp eigendom kwam aan de orde. Steeds meer gaat er geleased worden, en er komt minder eigendom is de verwachting. Zo kun je bij www.mudjeans.nl spijkerbroeker leasen. Ik moet erg aan dit idee van leasen wennen, want ik zelf hecht erg aan mijn eigen spullen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Supertrotse achterachternicht bij onthulling Lenie Dickepad op Internationale Vrouwendag

"Wat we nodig hebben is een wenkend perspectief"

Chemours: Er komt een Hoorzitting in Dordrecht en een Bustrip naar het Europees Parlement in het najaar