De PvdA ontwerp-kandidatenlijst voor de Gemeenteraad 2010-2014

De PvdA ontwerp-kandidatenlijst voor de Gemeenteraad 2010-2014 is samengesteld. Teleurstellend voor mij is dat ik op een 9e plaats ben geplaatst. Dat was echt wel even balen... Bekendheid en zichtbaarheid in de stad hebben, grote veelzijdige inzet hebben geen topprioriteiten gehad, ook bij andere kandidaten. Ik doe veel, bezoek veel bijeenkomsten, ben lid van veel organisaties. Maar goed, er zijn andere afwegingen gemaakt en dat kan uiteraard. Ik ben wat meer pragmatisch ingesteld, ga ook voor het behoud van de rechtbank, dat Dordrecht moet Fair Trade gemeente moet worden, ik heb vragen steld over de 3e Merwedehaven en heb onze PvdA-Statenfractie in Zuid-Holland ingeschakeld. Buitengewoon belangrijk is voldoende werk voor iedereen en een goed sociaal minimabeleid. Ook heb ik met de andere PvdA-Drechtraadleden een hechte en sterke PvdA-Drechtraadfractie gemaakt. Ik maak de fractie-nieuwsbrieven en binnenkort geven we als fractie weer een krant uit, die ben ik nu aan het opmaken. Kortom, er is veel te doen. Met de anderen kandidaten ga ik er weer voor... Het is nu aan de leden en aan de kiezers.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Supertrotse achterachternicht bij onthulling Lenie Dickepad op Internationale Vrouwendag

"Wat we nodig hebben is een wenkend perspectief"

Chemours: Er komt een Hoorzitting in Dordrecht en een Bustrip naar het Europees Parlement in het najaar