PvdA Europa campagne


Zaterdag 25 mei 2009 waren we met de PvdA in de binnenstad i.v.m. de Europese verkiezingen. Het viel me op dat er nog veel mensen waren die zeiden te gaan stemmen. Ook een redelijk aantal mensen gaf aan op de Pvda te gaan stemmen. Er waren ook mensen die veel meer wilden weten over Europa, waar Europa nu mee bezig is. De PvdA wil ook in de Tweede Kamer meer aandacht besteden aan de onderwerpen die in Europa worden voorbereid. Bijv. 1 Europadag in de maand in de Tweede Kamer waarover wordt gedebatteerd over onderwerpen die Brussel aan het voorbereiden is. Hier ben ik helemaal voor. Ook werd door vele bezoekers onze Europa Quizz ingevuld. De winnaar is inmiddels bekend, een bewoner in Sterrenburg. Die krijgt de fraaie Europabeker. Ik ga graag op straat in gesprek met bewoners en bezoekers. De gesprekken hoeven niet lang te duren, maar ik voel me dan weer helemaal 'volksvertegenwoordiger'.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Supertrotse achterachternicht bij onthulling Lenie Dickepad op Internationale Vrouwendag

"Wat we nodig hebben is een wenkend perspectief"

Chemours: Er komt een Hoorzitting in Dordrecht en een Bustrip naar het Europees Parlement in het najaar