Bezoek aan Lijnbaangebied

Op donderdag 14 mei 2009 was ik met een aantal PvdA-leden op bezoek in de Lijnbaan. We waren daar om met bewoners korte gesprekjes te voeren over het wonen in de Lijnbaan. We belden bij de mensen thuis aan. Dit was voor het eerst voor mij dat ik dit deed. Ik was er nooit zo'n voorstander van om bij mensen thuis aan te bellen, maar tot mijn verrassing vond men het helemaal niet vervelend en kwam het toch tot goede gesprekken. Grote overlast is het parkeren. Het is in de Lijnbaan gratis parkeren, en veel mensen die niet in de Lijnbaan wonen parkeren er ook hun auto. Maar vele bewoners willen nog geen vergunning parkeren. Daar moet je voor betalen. Men wil liever eerst precies weten wat er met de renovatie gaat gebeuren. Ook wil men een kwalitatief betere speeltuin in groene tussengebied.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Supertrotse achterachternicht bij onthulling Lenie Dickepad op Internationale Vrouwendag

"Wat we nodig hebben is een wenkend perspectief"

Chemours: Er komt een Hoorzitting in Dordrecht en een Bustrip naar het Europees Parlement in het najaar