PvdA-Fractieweekend

Zaterdag 24 en zondag 25 oktober 2009 ben ik met de Pvda-fractie in Kijkduin geweest voor ons Fractie-weekend. We zijn voornamelijk bezig geweest met de Begroting 2010. Voor ons zijn de belangrijkste onderwerpen: werk, solidariteit en duurzaamheid (energiebesparing en toekomstgericht). Ik ben gek op zee, strand en duinen. Ik ben dan ook tussen de bedrijven door veel buiten geweest. Genoten heb ik. Zaterdag was het heel druilerig, maar zondag was een stralende dag. Zaterdagnacht ben ik met een aantal fractieleden ook nog even het nachtleven van Den Haag ingedoken. 'Het Plein' is het hart van het uitgaansleven. Het was er ontzettend druk en levendig. Ik vond het alles bij elkaar een geweldig weekend.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Levendige discussies op de KlimaatBorrel: "We moeten voorkomen dat alleen rijke buurten veel meer groen hebben"

Supertrotse achterachternicht bij onthulling Lenie Dickepad op Internationale Vrouwendag

"Wat we nodig hebben is een wenkend perspectief"