Vrolijke zomerse OPEN DAG op De Kleine Rug met veel nieuwe bezoekers: "Geweldig, zo vlak bij mijn huis zo'n heerlijk en mooi stuk natuur..."





Het was een stralende OPEN DAG op De Kleine Rug, het NIVON-natuurvriendenhuis in Stadspolders. Zondag 15 mei 2022. Met een bootje vaar je naar het eilandje. Veel mensen kwamen toch eens een kijkje nemen. Ook veel kinderen. 

Veel mensen waren blij verrast: "Ik woon hier vlakbij, maar toch ben ik hier nog nooit geweest. Ik ben blij dat ik er nu ben".

Er was een Duurzamheidsmarkt, met o.a. IVN, NIVON, Voedselbos, Platform Duurzaam, Drechtse Stromen/Energie, Lets Ruilwinkel, Repair Café, Velt. En niet te vergeten ook muziek. Er waren bezichtigingen in het huis, Diversiteitswandelingen. En de kinderen konden Vogelhuisjes timmeren. Overal hoorde je het vrolijke getik van de hamertjes. 

Gelukkig konden we weer een OPEN DAG houden, na 2 jaar corona.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Levendige discussies op de KlimaatBorrel: "We moeten voorkomen dat alleen rijke buurten veel meer groen hebben"

Supertrotse achterachternicht bij onthulling Lenie Dickepad op Internationale Vrouwendag

"Wat we nodig hebben is een wenkend perspectief"