Mooie vlootschouw met zon en veel boten


Vrijdagavond 1 juni 2012 was er weer de start van Dordt in Stoom met de Vlootschouw. Ik vaarde mee boord om de boten allemaal langs te zien waren op de rivier. Ik hou van water en het varen op water. Het was gezellig druk, aan de kant en op het water. De zon scheen en het was helder weer, dus prima zicht. Wel fris, maar daar was ik op gekleed (winterse jas en sjaal). Ik miste wel de grote installatie van de vorige keer, die met een bak water uit de rivier schepte en dat water hoog in de lucht losliet. Dat gaf een enorme watervloed, schitterend vond ik dat. Veel boten waren ook nu weer op de rivier te aanschouwen. Niet alleen stoomboten, maar ook zeilschepen, prachtig...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Levendige discussies op de KlimaatBorrel: "We moeten voorkomen dat alleen rijke buurten veel meer groen hebben"

Supertrotse achterachternicht bij onthulling Lenie Dickepad op Internationale Vrouwendag

"Wat we nodig hebben is een wenkend perspectief"