Mooie bos tulpen gehad van de raad...


In de raadsvergadering van 21 februari 2012 heb ik een prachtige bos tulpen gehad van de raad, omdat het voor mij de laatste raadsvergadering was. Burgemeester Brok gaf mij deze flinke bos en zei nog een paar aardige dingen over mij. Tot en met 24 maart ben ik nog raadslid, maar de raadsvergadering in maart is op 27 maart. Katja Rusinovic komt vanaf 25 maart weer terug in de raad na zwangerschapsverlof en ik ben vanaf 25 maart weer commissielid, met evenveel plezier en inzet.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Supertrotse achterachternicht bij onthulling Lenie Dickepad op Internationale Vrouwendag

"Wat we nodig hebben is een wenkend perspectief"

Chemours: Er komt een Hoorzitting in Dordrecht en een Bustrip naar het Europees Parlement in het najaar