Achter de knoppen bij Studio De Witt

Iedere zaterdagochtend van 10 tot 12 uur is er het RTV Radioprogramma Studio De Witt van Ben Corino, met actualiteiten uit de Dordtse samenleving en de politiek. Met altijd een vaste hoofdgast.

Vast achter de knoppen (de techniek) zit Esther de Beun, die momenteel een heupoperatie ondergaat en moet revalideren. Ik vervang haar en leer nu de techniek.
Voordat ik raadslid werd, heb ik een tijd als vrijwilliger bij RTV Dordrecht en de ziekenomroep de RANO gewerkt.

Het is voor mij best wel flink aanpakken, maar ik vind het een uitdaging en wil het goed onder de knie krijgen.

Afgelopen zaterdag 5 mei 2018 was de vaste gast Dennis van Buuren van Poffertjessalon Visser. Een jonge, dynamische ondernemer die zijn actieve bijdrage wil leveren aan een bruisend Dordt. Hij zit boordevol plannen.

Kijk ook op facebook

Reacties

Populaire posts van deze blog

Levendige discussies op de KlimaatBorrel: "We moeten voorkomen dat alleen rijke buurten veel meer groen hebben"

Supertrotse achterachternicht bij onthulling Lenie Dickepad op Internationale Vrouwendag

"Wat we nodig hebben is een wenkend perspectief"